Tre tankar och en fråga om Galan

Det kommer att andas mycket gala, glamour och glitter här ett tag framöver nu. Jag har mycket jag vill säga efter helgen som varit, men vi tar det i små steg. Några tankar som föddes i mitt huvud under kvällen tänkte jag nu dela med mig av.

Jag är riktigt dålig på att mingla. Det märktes ju väl och tydligt då det var mingel som gällde första timmen. Vi kände oss lite som två yra höns som inte visste var vi skulle stå eller vart vi skulle gå. Det betyder däremot inte att vi inte hade roligt. Det hade vi nog ändå. Är riktigt imponerad av de som bara kan gå fram till alla, skaka hand, presentera sig och få samtalet att flyta på. Jag är inte riktigt där än, men övning ger färdighet sägs det. Så kanske jag är en riktig mingel drottning på Galan 2019.

Det finns massa bloggar jag inte har läst. Måste medge att det var mycket människor jag inte kände igen, vilket betyder att det fortfarande finns massa fina bloggar här ute jag inte läst. Den finlandssvenska bloggvärlden har verkligen exploderat det senaste året, vilket är helt fantastiskt.IMG_2777

Allt är möjligt, det bevisar verkligen duktiga Maria och Ida-Marie. Jag är otroligt imponerad av dessa tjejer. Det vi fick se och uppleva under kvällen var helt otroligt. Och att dessa två tjejer står bakom allt är inget annat än imponerande. Ni skall verkligen ge er själva och ert team en klapp på axeln. Ni fixade en otroligt fin och lyxig kväll för oss alla. Tack för att jag fick delta i er Gala!

Och slutligen en fråga, något jag själv funderade mycket på under Galan. Min blogg kan klassas som en ”liten” blogg, vilket gör att man funderar mycket på om någon ens vet vem man är. Även jag såg flera personer på galan som jag inte kände igen, förrän jag kom hem och såg deras blogg. Först då kunde jag koppla ihop personen med bloggen. Så nu vill jag fråga dig, utav rent intresse, om det var så att vi inte talades vid under Galan, Såg du mig? Visste du vem jag var? Eller vet du först nu vem jag är, då du ser min blogg?

10 reaktioner på ”Tre tankar och en fråga om Galan

  1. Alltså, jag tror att jag såg dig vid PlanB, men det blev inte av att jag kom fram och frågade om du var du 🙂 det var inte så lätt att identifiera personer i det vackra vimlet 🙂

    1. Det var inte så lätt nej 🙂 Tycker tiden gick så fort på Plan B, min tanke var att komma fram och tala med dig i något skede då jag såg dig på dansgolvet. Men blev inte heller här av, får göra samma som med Karolina, gottgöra nästa gång 🙂

  2. Alltså! Jag såg nog dig inser jag nu när jag ser bilder på dig från Galan, men jag kände inte igen dig. Det är så svårt att känna igen folk när de är finklädda, när de enda man tidigare sett är bilder på bloggen. Så jo, jag såg dig, men kopplade inte haha! Hade nog kommit och sagt hej annars 🙂

    1. Haha. Ja, jag såg nog dig också. Men var osäker om du inte kände igen mig eller bara inte var intresserad att prata 😀
      Ångrar att jag inte bara knackade dig på axeln och sade ”hej, här är jag”. 😀 Men det var så mycket folk och lite överväldigande på många vis. Och på min blogg kryllar det ju inte av bilder på mig precis. Nästa gång får vi gottgöra saken. skulle absolut vara kul att tala på andra ställen än kommentarsfälten också 🙂

      1. Oj nej alltså, vilken tur att du frågade så jag fick kommentera här haha! Jepp, nästa gång får du ta och rycka tag i mig om jag inte hälsar, för det är INTE meningen! 😀

  3. Jag kände igen dig utseendemässigt, men jag kunde inte med säkerhet placera dig 🙂 Visst var det ju dig jag pratade med medan vi väntade på limousinen, eller har jag blandat ihop olika situationer och människor? :’D

    1. Ja, det var jag 🙂 Jag kände inte alls igen dig förrän du sade vad din blogg hette. Så tur att det kom på tal 🙂 Roligt att träffas, även om det var för en kort stund. Vi fick stanna och vänta på nästa limousin ännu efter er, haha 🙂

Kommentera

