Dagen efter galan

Igår var dagen då det äntligen var dags för Galan 2015. Dagen var rolig, kvällen var fantastisk och ännu idag har det varit en härlig dag. Känslorna är många och orden jag skulle vilja dela med mig av ännu flera. Men ikväll tänker jag endast visa er en bild på mig och mitt sällskap på röda mattan. Jag ger er mina ord om galan en annan dag, just nu vill jag bara vara och njuta av den härliga känslan jag har i kroppen.IMG_4461

Vill du läsa mera om Galan just precis i detta ögonblick kan jag varmt rekommendera dig att gå in på facebook gruppen Finlandssvenska Bloggare, där finns massa inlägg som beskriver gårdagen från början till slut.

Kommentera

