Om du ser mig på galan

Nu är det inte många dagar, eller skall vi säga timmar, kvar till Galan 2015. Ingen kan väl ha missat, men om någon ändå har så är det alltså Gala i stadshuset imorgon. Dit jag och många andra är påväg.  En blogg- och nöjesgala.

Jag ser sjukt mycket fram emot det här, även om jag inte ens var säker på om jag skulle gå först. Men då jag fick min bästa vän som avec blev allting mycket roligare. Vännen jag tar med mig är ett härligt, spralligt och socialt energiknippe. Helt tvärtemot mig, som ofta blir blyg och tillbakadragen i stora grupper. Så jag tänker att det blir en perfekt kombo, att ha med henne som lättar upp stämningen där i min blyghet.

Så om du ser mig på Galan, var inte rädd för att komma fram och säga hej. Det får du mera än gärna göra. Jag skall försöka våga göra detsamma, även om det känns lite nervöst att träffa så många nya människor. Lite nervöst, men såklart mycket roligt. Om jag kommer fram och säger hej men verkar lite klumpig så är det bara så jag kan bli då jag är lite nervös. Jag är nog egentligen en ganska trevlig typ. Nu då jag marknadsfört mig själv så bra, så hoppas jag vi ses på Galan. Tjoho.

g2015-logo-rgb
Bildkälla.

4 reaktioner på ”Om du ser mig på galan

Kommentera

