En lite lyxigare onsdag

Idag är jag ledig, härligt. Veckan känns alltid otroligt mycket lättare då man är ledig några dagar mitt i den.

Huset är totalt upp och ner, så att tillbringa dagen med storstädning skulle inte vara helt fel. Men jag tänker lämna diskberget och dammråttorna där de är en stund till. Istället skall jag åka in till stan och försöka hitta några julklappar. Sen skall jag till jobbet, trots att det är min lediga dag. Idag skall jag nämligen prova på hur det är att sitta på andra sidan bordet så att säga. Tre hela timmar skall jag ligga i en bädd och bli ompysslad. En onsdag helt i min smak.

hemmet

 

Kommentera

