Vi är i samma båt

Under veckan har jag läst rubriken ”När bloggen inte prioriteras”Danielas blogg och hos Karolina har jag läst att bloggen blir lite lidande pga. av tidsbrist. Den båten sitter jag också i för tillfället. Trots att jag inte överhuvudtaget haft extra stressiga dagar på agendan.

Men nu, då jag sitter här med mitt välförtjänt fredagsvin och Idol i rutan tänkte jag skriva några rader. Något speciellt med fredagar, den där sista timmen på jobbet då man vet att man snart slipper hem. Även fast jag ofta jobbar lördagar, så brukar fredagskänslan ändå infinna sig. Till och med fredagen den trettonde som denna.

Ikväll lyxar jag till det med ett glas rött och en god bit ost från Minimanis ostdisk. En mysig hund i famnen med det så har ni perfektion i tv-soffan. En fin fredag önskar jag er alla.img_16451

Kommentera

