Sex snabba sanningar

  1. Jag har inte skrivit ett blogginlägg på en vecka. Det var färdiga utkast som jag bara publicerade.
  2. Jag saknar ännu Julia väldigt mycket, jag har sämre dagar och bättre dagar. I fredags kväll hade jag en sämre dag. Brast ut i full gråt genast jag kom hem och allting kändes hopplöst.
  3. Jag har bestämt mig för att gå på Bloggalan, med sällskap av min bästa vän som inte bloggar.
  4. Jag har ätit så mycket choklad under denna helg, så det är konstigt att jag inte är intagen för choklad-överdos.
  5. Igår åkte jag till Oravais för att besöka Höstloppiset. Då jag var påväg hem tillbaka konstaterade jag att jag troligtvis missade något rum med försäljare. Det stod att där skulle vara ungefär 20 försäljare, jag såg kanske 12.
  6. Jag vaknade kl. 3 inatt, kände en konstig doft. Gick upp och kollade ifall Bianca gjort något icke-tillåtet behov inomhus. Förstod ganska snabbt att det var kycklingen som puttrade på i Crockpoten (läs här vad det är)IMG_2472

Kycklingen doftade mycket bättre när jag steg upp nu på morgonen, vilken tur. Med dessa sanningar lämnar jag nu er, åker till jobbet och önskar er en trevlig start på veckan!

2 reaktioner på ”Sex snabba sanningar

Kommentera

