Vi träffades via bloggen

För ett tag sedan gjorde jag en efterlysning här på bloggen. Jag och Bianca efterlyste hundvänner. Och vet ni, vi fick napp! Molly, Tingeling och deras matte tog kontakt med oss strax efter att jag publicerat inlägget. Vi pratades vid, bestämde träff och i lördags träffades vi i Brändö Hundpark.

Molly och Tingeling var två små söta hundar, både jag och Bianca föll genast för deras charm. Hundarna kom bra överens, både med varann och med de andra hundarna i parken som kom och gick. Tingeling var ett riktigt charmtroll, hon låg i min famn en stund och njöt så av att få ligga där. Henne hade jag lätt kunna ta med mig hem. Molly och Bianca lekte något smått, men mest umgicks de med varandra helt lugnt sida vid sida.

Både jag och Bianca hade en riktigt rolig dag. Det är alltid kul att få träffa andra hundägare och prata hundar, att ha samma intresse helt enkelt. Och så bra för Bianca att få träffa lite nya hundar. Trevliga sådana. Vi bestämde redan efter första träffen att det definitivt skall bli en andra, snart hoppas vi!img_0113img_0101 img_0108

7 reaktioner på ”Vi träffades via bloggen

Kommentera

