DU, Precis du där.

Nu då jag tillbringar mycket tid på resande fot här mellan Tammerfors och Vasa, så tänkte jag att ni kan hjälpa mig lite grann. Hålla mig lite sysselsatt och visa ert sällskap där från andra sidan skärmen, så jag inte känner mig så värst ensam här på tåget och i storstaden Tammerfors.

Kan ni inte slänga fram lite intressanta, eller ointressanta, frågor ni funderar på? Finns det något ni vill veta om Mig, Bloggen, Läroavtalsstudier? Jobbet som kosmetolog? Estenom? Hundägare? Hemmet? Eller nånting helt annat.

Kanske du bara vill skriva hej, fine, passar mig. Önskeinlägg är väldigt välkommet. Jag ger inga ramar att hållas inom, överraska mig. Jag litar på att ni inte lämnar mig här nu med en pinsam frågestund som inte får en enda fråga eller kommentar.Rosor (4)

10 reaktioner på ”DU, Precis du där.

  1. Minns att vi gick i yrkis tillsammans, inte sant? 🙂 En sak jag själv ibland funderar på – som bor långt från familjen (dock inte lika långt som du).. Känner du nångång att det är jobbigt att bo så långt borta från släkten och de gamla vännerna? Du har ju jättelång väg ”hem” och säkert fullt upp på shemat. Hur löser du det? 🙂 Tips tack haha. Har knappt tid med en Nagu resa i månad och jag skäms så :/

    1. Hej Hanna! Ja, det gjorde vi 🙂 Sanningen är den att jag hinner inte besöka min hemort speciellt ofta, vilket jag lärt mig leva med. Livet är fullt av jobb, skola, vardagssysslor och allt annat. Man hinner inte alltid med det man vill och det måste alla ha förståelse för. Jag besöker Kimitoön ca. 2 gånger per år och mina föräldrar besöker Vasa ungefär lika mycket, så personligen tycker jag verkligen inte du behöver skämmas över att du inte hinner besöka Nagu en gång per månad 🙂 Jag har försökt svara så bra jag kan på din fråga här: https://saramariaexenia.wordpress.com/2015/10/07/du-har-ju-jattelang-vag-hem

  2. Här slänger jag in lite frågor 🙂

    Kommer ni bo i Österbotten resten av ditt liv?
    Vad vill du i framtiden, jag menar t.ex fler hundar? barn?giftermål?
    Har du några några recepttips på vardagsmat som är gott o ganska lättlagat?
    Vilka bloggar läser du?

Kommentera

