Så många måsten, så lite vilja

Klockan är nio och jag sitter i soffan och tänker att jag borde :

  • dammsuga
  • ta kläderna från torkställningen och vika in dem i klädgarderoben
  • tömma och fylla diskmaskinen
  • packa väskan till morgondagen
  • borsta Biancas och mina tänder
  • reda upp kläderna som ligger på köksstolarna
  • sätta tillbaka smöret i kylskåpet
  • ladda kaffekokaren så morgonen känns lite lättare imorgon

Jag sitter i soffan och tänker att jag vill :

  • linda in mig i filten
  • krypa längre ner i soffan
  • ta den sovande Bianca i famnen
  • spola tillbaka pretty little liars för att se allt jag missar då jag skriver dettabild
Kommentera

