En lat och ledig dag

Här håller vi på att avsluta en ledig dag. En lat och ledig sådan. Vi började dagen med en långpromenad med en kompis. Sedan uträttade jag lite ärenden och därefter kastade jag mig på soffan. Och där har vi legat, jag och Lilla B. Husse åkte på kvällsjobb, så vi har kunnat lata oss helt i smyg.

Jag var i Tampere igår och åker dit igen imorgon. Känt mig riktigt trött denna vecka, så det behövdes en dag utan måsten. Härligt att få vara hemma med min lilla tjej också, känns som jag endast säger Godmorgon och Godnatt åt min lilla familj nuförtiden. Men snart är Tammerfors pendlandet slut för detta år, så då återgår allt till det normala igen.

Nu skall vi krypa ner i varsin säng, jag och Bianca, och titta på ett avsnitt av Pretty Little Liars. Har faktiskt inte sett serien tidigare, började nu i veckan och har redan sett halva första säsongen. Så det säger väl lite vad jag tycker om den. Kan verkligen inte slita mig, trots att jag sett många avsnitt idag redan. Det var allt jag hade på hjärtat den här kvällen. Godnatt på er från oss!
Vårt kök saramariaexenia.wordpress (2)P.S. Hade ett inlägg åt er med bilder från vårt kök, men var så himla missnöjd med kvalitén på bilderna så valde att inte publicera det. Skall försöka hinna ta nya snart, så får ni se ytterligare en ny del av vårt hem.

Kommentera

