Lördagen som inte blev som den skulle

Godmorgon folket. Gårdagens resa till Pargas blev inte av, på grund av att min ena vän blev sjuk. Synd såklart, men sådant är livet. Oförutsägbart. Lite extra synd tycker jag att det var, eftersom jag hade tänkt passa på att träffa två av mina bröder idag på dagen. Vilket jag verkligen hade sett fram emot.

Det är två bröder jag inte sett på väldigt länge, så det kändes lite sorgligt i systerhjärtat. Är det något jag saknar med att bo så långt ifrån familjen så är det verkligen alla mina bröder. Givetvis även föräldrar och övrig släkt. Men det är något speciellt med det där syskonbandet. Man känner sig lite halv på något sätt.

Så jag vaknade upp i vår egen säng idag också. Bianca och jag hade kommit överens om en sovmorgon idag, så jag fick faktiskt ligga och dra mig ända till 9-tiden. Nu skall vi äta frukost och sedan kanske dra upp husse ur sängen. Tanken är eventuellt att åka ut till stugan och plocka lingon idag, men vi får se vad karln i huset säger. Hoppas ni får en fin dag allihopa!
IMG_2387

2 reaktioner på ”Lördagen som inte blev som den skulle

  1. Hej, av en ren slump kom jag in på din blogg, fina foton! Och ni har just det vitrinskåpet som vi har sökt. Kan jag få fråga varifrån är det? Ha en fin söndagskväll!

    1. Hej Gun! Tyvärr måste jag berätta för dig att vi köpt vitrinskåpet begagnat, så jag vet inte var det är köpt ursprungligen. Dock tycker jag att jag sett något liknande i Jysk. Tack det samma, kika gärna in flera gånger 🙂

Kommentera

