Avon Visning i vårt vardagsrum

Förra veckan hände det något kul i vårt vardagsrum. Jag hade bjudit in en hög med tjejer, bekanta och lite mera obekanta. Slängde in några rabarberpajer i ugnen, skar upp lite glass med jordgubbar och vispade vaniljsås. Och så kom Nina och höll en Avon visning för oss.

Nu har jag skrivit så många gånger om Avon här på bloggen, så ni kan väl inte ha missat det. Men om ni trots allt gjort det, så här är en liten påminnelse om vad det handlar om.

Nina berättade först lite om Avon, kort om historian, olika produkter och gick igenom den aktuella katalogen. Sedan fick alla dofta, känna, prova, fråga och också göra beställningar om man så ville. Nina hade med sig mycket produkter så en hel del fick man se ”live” före man gjorde sin beställning. Hon hade också med sig ett lager så man kunde köpa vissa saker på plats. Under kvällen fanns det lotterier av olika slag och nästan alla lyckades få lite extra vinster med sig hem.

Det var en riktigt lyckad kväll, intresset var stort och stämningen var bra. Och tilltuggen var goda, sade gästerna. Kanske jag också vågar hålla en visning i framtiden, men tills vidare får ni kontakta Nina (ninaholm88@hotmail.com) ifall ni är intresserade av att vara värdinna för en kväll. Kan varmt rekommendera det, det är verkligen roligt och samtidigt får man fylla på hudvårds- och sminklagret med förmånliga och kvalitativa produkter.
Avon Visning hos mig (9)Avon visning (4)Avon Visning hos Mig (1)Avon Visning hos mig (8)Avon Visning hos Mig (3)Avon Visning hos Mig (2)Avon Visning hos Mig (5)Avon Visning hos Mig (4)P.S. Det kommer att dyka upp en tävling i samband med detta alldeles strax här på bloggen, håll utkik!

En reaktion på ”Avon Visning i vårt vardagsrum

Kommentera

