Från Tio till Ett

Under senaste tiden har jag sett några bloggare som fyllt i denna lista, bland annat Linda och Sandra. Jag hänger på..

10 saker jag tycker om:
• Bianca
• Han
• Mina vänner och Familj
• Choklad, ju mer desto bättre
• Köttbullar med mos (+ lingonsylt, är ett måste)
• Att känna mig vacker
• Somna till serier
• Ordning och Reda
• Skratta
• Planering, helst en daglig detta-skall-du-göra-idag-lista

9 saker jag tycker mindre om:
• Att gråta

• Stök och Rådd
• Ormar
• Tandläkare, min största fobi, fem år sedan sist. heh..
• Då Bianca leker och nafsar mig i fötterna
• Människor som inte kommer i tid, hatar att vänta
• Skrikande Karar
• Getost
• Kliande myggbett

IMG_1725

8 bloggar jag läser:

Kennel Minimix
Karolinas Kaos
Danielas Dagbok
Ninozia
Fina Christina
Ihan Salosti
Ziios
Yvonne

Och många många till…

7 saker jag vill göra i framtiden:
• Ha minst två egna barn

• Köpa/Bygga hus
• Jobba med något inom hudvård
• Resa till många olika ställen, tänker inte rabbla upp alla
• Gifta mig och ha det finaste bröllopet ever
• Bli mormor och bjuda alla barnbarn på saft och bulla efter skolan
• Vara lycklig, prio ett

6 saker jag är rädd för:
• Att jag skall ramla över Bianca så hon blir mos, min dagliga rädsla. Varför?

• Att jag en dag har ett brev i postlådan från Kela som säger att jag måste betala tillbaka allt studiestöd, typ. Varför kan man fråga sig här också..
• Att det gömmer sig en mördare under sängen, har alltid haft vild fantasi
• Att en släkting dör plötsligt
• Att jag skall ha cancer i hela min kropp
• Att fickparkera, alltid lika nervös och rädd då det måste göras..

5 platser jag tycker om att vara på:
• Hemma
Hans skären
• Soffan
• Stranden på en filt i solen
• Var som helst med min lilla trio

IMG_2095

4 ord som beskriver mig:
• Blyg

• Gästvänlig
• Omtänksam
• Effektiv

Konstiga ord jag valde, men ja, alla stämmer..

3 saker jag ser fram emot:
• Att bli klar kosmetolog, kanske jag sedan en gång för alla är färdig studerad.
• Avon kvällen jag och Nina kommer att ha hos mig på måndag, jeei.
• Att ha tre lediga dagar efter IDAG

2 bra filmer:
• Lassie, men kan inte se den på grund av alla tårar
• The Notebook, helt min typ av film

(P.S. Såg just Thor, den var också bra)

1 bra låt:

Magic- Rude. Har helt fastnat för låten sedan Molly sjöng den i Sveriges Idol

4 reaktioner på ”Från Tio till Ett

  1. Ja har precis lika hemsk tandläkarskräck som du!! Sköt upp att fara dit i många år, men i år blev ja tvungen att fara å kolla visdomständena så ja to mig i kragen å boka tid. Som TUR behövdes dom int ta bort!

    1. Va bra att någon annan är som jag:D Ja, usch de där tandläkarna. Jag har aldrig haft något hål, så de har ju aldrig ens gjort något åt mig som gör att jag är rädd. Har aldrig bara gillat det. Jag fasar för den dagen jag måste kolla mina visdomständer:/ Tur att du fick behålla dina! 🙂

Kommentera

