Idag är det fest

Jeei, idag smäller det gott folk. Inflyttningsfesten som vi alla (läs:jag) väntat på. Det kommer bli så bra med vänner jag inte sett på länge, god mat (hoppas jag) och roligt program. Har förberett någonting jag själv tycker är helt genialiskt, vad får ni veta efter festen. Inga spoilers nu.

Han tycker jag stressat lite väl mycket inför ”en kväll med våra vänner”. Men är man en perfektionist ut i fingerspetsarna och har en bakgrund inom restaurangbranschen så blir det lätt så då det kommer till fest.

Men först skall jag avsluta morgonkaffet och åka och jobba några timmar. Sedan plockar jag upp min fina vän M. från tåget och sedan är det fest. Trevlig helg!

IMG_1973

Kommentera

