På resande fot igen

Sedan en kvart tillbaka sitter jag på bussen påväg mot Åbo. Två dagar har jag legat i soffan och vilat upp mig för att bli frisk tills idag, och det lyckades. Nästan i alla fall. Lite känningar av förkylning finns kvar, men jag överlever. Han fick stanna hemma den här gången och jag skall nu tillbringa helgen med mina bästa tjejkompisar på Åland och RockOff.

Vädret de har lovat är inte det bästa, men oavsett väder och vind så ser jag fram emot helgen. Vi ses alldeles för sällan så även fast det åskar och blixtrar kommer jag att ta vara på tiden vi får tillsammans.

Uppdateringen här på bloggen kommer troligtvis att lida under helgen, men jag återkommer nästa vecka igen med inlägg om bland annat bröllopet vi deltog i och helgen som startar imorgon.

Tjejer, nu kommer jag!20140723-005557-3357796.jpg

4 reaktioner på ”På resande fot igen

    1. Lite sen med svaret här men.. läste just ditt inlägg och ni verkar ha haft det riktigt bra. 🙂 Vi bodde på samma hotell, men hade tyvärr sämre väder. Så blev inget poolhäng för vår del :/

Kommentera

