Bianca på semester

Fick nyss ett samtal om att Bianca varit på lydnadsträning ikväll. Egentligen var det Biancas mamma som skulle delta, men min mor hade i sista stund valt att ta med Bianca istället för att testa henne. Hon hade varit väldigt duktig, vilket inte förvånar mig. Hon är väldigt duktig, det visste jag redan. Roligt att andra också ser det.

Förutom det lever hon livet och får träffa nya hundkompisar varje dag. Hon har även fått leka med några yngre flickor och träffa många nya människor. Jag tror knappast hon hinner sakna oss speciellt mycket. Den här veckan gör så gott för henne och jag är glad att mamma tar emot henne med öppna armar.

Idag är det dessutom Biancas mammas 6-års födelsedag, så jag misstänker de ätit något extra gott för att fira henne också. Grattis fina Tindra, många kramar till dig och tack för att du gav mig en så fin hund som Bianca ❤ 

11756758_10206370720719225_2020638557_oBianca med kompisen Tico.

2 reaktioner på ”Bianca på semester

  1. Vilket fint foto, och vilken spännande färg Tico har! Här har vi en lite större hundkompis på besök (en Berner Sennen). Det blev inte av att jag skulle ha varit hundvakt i lördags som tänkt (hundens matte stannade hemma), men nu är jag hundvakt åt dotterns och hennes sambos hund ända till söndag. Jag ska försöka fånga dem på bild och skriva om dem i bloggen, men det är inte så lätt, det är full rulle mest hela tiden 🙂

    1. Ja, av shetland sheepdog finns tre olika färgkombinationer. Biancas färg, Ticos färg och sedan svart/vit/brun som Biancas mamma. Vad roligt, Berner Sennen är så fina hundar tycker jag! Förstår att du hade händerna fulla med två små vovvar, härligt men tidskrävande. Hoppas ni hade en fin helg tillsammans 🙂 Nu skall jag klicka in mig på din blogg och se om du lyckades fånga dem på bild 🙂

Kommentera

