Liten blir Stor

Liten blir stor, annat kan man inte säga. Acceptera och gilla läget. Tänk att jag en gång hade en sån där liten liten valp, känns som jag alltid haft Bianca precis som hon är idag. Den första bilden är tagen förra året i augusti och den andra bilden är tagen detta år i juli. Det skiljer sig alltså ungefär 11 månader mellan bilderna. Då jag tog den andra bilden var tanken att ta den på exakt samma ställe som den första. Eftersom jag hade ett svagt minne av att jag fotat henne där som liten. Nu, som ni kanske ser, så misslyckades jag med en meter ungefär. Men det gör ingenting, ni ser nog ändå skillnaden lika mycket som jag gör, tror jag.Villavslutning (10) - Kopia IMG_2068

3 reaktioner på ”Liten blir Stor

Kommentera

