Slutspurten

Tillbaka på torra land. Tänkte bomba er med bilder redan på söndag kväll, men vi var hemma så sent. Och igår sprang vi runt halva stan efter jobbet, för att uträtta en del ärenden inför sverige resan som startar på fredag.

På skären var det härligt. På fredagen då vi kom fram bastade vi många långa timmar och hade det allmänt mysigt. På lördagen gjorde vi en liten båtutflykt och såg oss omkring i närområdet. Vi åt plättar på terassen och läste kalle anka. Drack ett glas rött och bastade igen. På söndagen sken solen nästan hela dagen, så då låg vi på terassen och njöt alla tre. Bianca och han tog sig några dopp under helgen, men jag kom mig tyvärr inte i vattnet. Jag fotograferade ganska mycket, så skall lägga upp lite mera bilder i ett annat inlägg.

På söndag eftermiddag funderade jag starkt på att låta båten gå sönder lite grann , så vi skulle ha varit tvungna att stanna ute lite längre. Men tyvärr, den fungerade felfritt då vi skulle bege oss hemåt. Nu är det slutspurten som gäller i alla fall. Nedräkning till semester, tre. dagar inkl.idag. Så egentligen två. 

IMG_2222

4 reaktioner på ”Slutspurten

    1. Ja, precis som Åsa skriver så skall Bianca få spendera en hel vecka hos sin uppfödare och min mamma. Det gör henne gott. Hon gillar så att vara där så jag är glad att hon får vara där en hel vecka och se annat och umgås med andra. 🙂

  1. Bianca ska bo hos mig under Saras resa, det ska bli så roligt att rå om henne, jag har ju inte haft henne på riktigt sen hon var en liten valp. Bianca är så vacker på detta foto tycker jag ❤

Kommentera

