En tillflyktsort

Har suttit och pynjat med bloggens utseende en stund. ”Skulle bara ändra headern”, men lätt hänt sitter man flera timmar och provar tema efter tema och funderar hur man skall få in nåt fräscht på bloggen. Fräscht är något som behövdes här, både för min och för er skull. På den gamla headern var Bianca väldigt liten, så tänkte det är dags för en ny. Denna är dock tillfällig, tror jag. Vill gärna ha en som är mera tilltalande, för mitt eget öga.

Han har åkt på nattskift, så då händer det lätt att jag sitter uppe halva natten och gör dittan och dattan. Då är det ibland så skönt med bloggen, som en tillflyktsort då man inte har något annat. Som en vän då man är ensam. Som ventilation. En plats att få skriva av sig.

Vilket jag fick göra nu. Tack och godnatt mina små ugglor.

Trädgården (3)

Kommentera

