Det går snabbt när man har roligt

Just satt jag här och såg fram emot midsommaren och den lediga helgen. Den kom, den levererade och den gick. Idag och fem dagar framåt skall jag jobba igen. Smakar sådär kan jag säga. Skulle föredra att vara lite ledig ännu, men snabbt är man nog tillbaka i rutinerna igen.

Midsommaren var bra. Trevligt sällskap, god mat, bastu och badtunna hela helgen lång. Vädret var så mycket bättre än de lovat och vi var utomhus från morgon till kväll. Bianca njöt nog mest av alla och var super duktig hela helgen. Kameran var med och jag knäppte en hel del bilder som ni skall få se snart. Tills dess önskar jag er en bra start på veckan.

bild

Kommentera

