Vårt vardagsrum

Årstiden verkar variera från vår till sommar och till höst ganska snabbt nu. Ena dagen är det vackert vårväder, sedan sommarvärme och inatt har det regnet och blåst något otroligt. Fortfarande piskar regnet mot fönstren och blåsten mot träden. Tur så har vi fyra väggar och ett tak, vilket vi är tacksamma för.

Idag tänkte jag visa er några bilder från vårt vardagsrum, så som det ser ut i dagsläget. Vi kan nog konstatera att jag inte är och kommer inte att bli någon inredningsbloggare. Gardinerna hänger snett, soffkuddarna är nersuttna och lampan lyser som en överexponerad sol. Men inredningsbloggandet sköter många andra mycket bra redan. Jag håller mig till mitt vardagsbloggande och visar er rent och slätt hur vi bor.

Vardagsrum (4)Vardagsrum (9)IMG_1705

7 reaktioner på ”Vårt vardagsrum

    1. Bianca får inte vara i soffan nej. Men som tur är så har soffan tvättbara överdrag, ifall misstag skulle ske 🙂 Möblerna är lite mörkare i verkligheten också. Förstår din tanke, jag har alltid de där smutsiga tassarna i bakhuvudet då jag köper möbler, mattor eller något till hemmet, hihi 🙂

  1. Men snart kommer Biancas mamma och ”mormor” på besök till er och de är liksom vana med soffliggande. Får se hur det går då….Det kan bli intressanta före och efter bilder, haha. 🙂

Kommentera

