På sista versen

Min tulpanbukett jag vann under Bloggkvällen på Amalia börjar sjunga på sista versen. Den var väldigt fin så länge den varade, men nu har den gjort sitt. Jag är ganska dålig på att köpa blommor, men genom detta fick jag i alla fall upp ögonen för tulpaner. Snart skall nog en ny bukett få pryda mitt köksbord. IMG_1590 IMG_1591 IMG_1585
Från tulpaner till gäster, mina gästers besök börjar också lida mot sitt slut. Visst har de ännu några dagar kvar här, men snabbt går det. Nu är vi nyss hemkomna från en väldigt god fredagsmiddag på Fransmanni. Det är minsann en restaurang man alltid kommer hem nöjd ifrån. Imorgon skall jag och han delta i Åskans sommarsitz och söndagen är fullbokad med både kalas och hundkurs. Nu tror jag vi skall ta och spela ett varv Monopol, tänkte försöka ta hem vinsten ikväll. Håll tummarna för mig och ha en trevlig fredagskväll!

 

Kommentera

