Miracle Drops

Idag vill jag tipsa er om Miracle Drops.  Det är snabbtorkande droppar man droppar på den nylackade nageln. Märket är Lengton Denny. och jag har köpt mina Miracle Drops från Carpelan Cosmetics. De kommer i en praktisk flaska och räcker ganska så länge, i och med att det endast behövs en droppe per nagel. Super då man har bråttom och inte hinner vänta på att nagellacket skall torka, vilket brukar ta en evighet. Dock har jag märkt att det ändå lönar sig att vara  lite försiktig, nagellacket är inte 110% torrt genast efter att man applicerat detta. Men detta hjälper absolut till och gör så att det torkar mycket mycket snabbare! Kanske något för småbarnsmammor eller som jag, valp-mattar?Mineral Drops (1) Mineral Drops (2) Mineral Drops (3)

2 reaktioner på ”Miracle Drops

  1. Definitivt nåt för småbarnmammor! Lackar annars aldrig naglarna då det inte hör hemma på jobbet. Så när jag blev mammaledig hade jag storslagna planer 😉 Kanske dom kan förverkligas nu då såhär på slutspurten av ledigheten.

Kommentera

