5 månader, 1 vecka och 1 dag

Idag är Bianca 5 månader, 1 vecka och 1 dag gammal. Gud så tiden går fort. Men hon blir bara finare och härligare för var dag som går. Inte bara Biancas ålder som springer iväg, även min tid här på Kimitoön. Då jag sade att jag skulle stanna en vecka, så kändes det som en evighet. Men snart är veckan slut. Idag åker jag till Åbo för att träffa mina tjejkompisar. Tillbringar lite tid med dem där (häärligt) och Bianca stannar här med mamma. Imorgon kväll kommer jag tillbaka, firar en farsdag och sedan åker vi hem till Vasa igen.

Jag har inte gjort speciellt mycket under veckan, mest slappat känns det som. Men Bianca däremot har träffat många nya kompisar, skall visa er bilder senare. Men nu måste jag packa och göra mig klar för avfärd. Trevlig helg!IMG_0325 - KopiaBianca 5 månader

UPDATE! Mitt mattehuvud har svikit igen. Idag är Bianca 21 veckor och 1 dag – nästa vecka blir hon 5 månader.  Inte lätt att hålla reda på veckor och månader och allt där imellan 🙂

2 reaktioner på ”5 månader, 1 vecka och 1 dag

Kommentera

