Vi åkte till den gröna ön

Först och främst vill jag säga – heeej ledighet! För nu ser nämligen situationen ut såhär, praktiken är avslutad och dimissionen med examensbetyget är i sikte. Fram tills 18 december betyder det att jag är ledig, förutom diverse finjusteringar på examensarbete, praktikseminarium och lite mognadsprov. Så inte riktigt ledig kan man väl kalla det, men mera ledig än vad jag varit på sistone. Härligt, härligt.

Min tid skall sättas på Bianca samt att återhämta mig lite från det gångna årets stressmomemt och händelser. För vem vet var jag befinner mig nästa år denna tidpunkt. Studerande? Flitig arbetare? Arbetslös? President? Modell? Skämt å sido, tiden får nog utvisa det.

I skrivande stund sitter jag i alla fall hos mamma på den gröna ön. Jag och Bianca hoppade på bussen för ett par dagar sedan, och nu är vi här. Tror vi stannar här drygt en vecka. Vi får se. Vi tar lite semester här och åker tillbaka när vi känner för det. 

IMG_0653 - Kopia

Vi tar dagen som den kommer.

2 reaktioner på ”Vi åkte till den gröna ön

Kommentera

