Äntligen helg

Aldrig har det varit så skönt med fredag som det var igår. Veckan har känts konstigt lång och fredagen allt för långt borta. Men igår var den äntligen här, jag var småglad hela dagen och såg fram emot att slippa hem och ta helg.

Då jag väl kom hem stod han i köket och fixade middag. Bianca var rastad och nöjd och vinglaset var serverat. Jag var nästan mållös. Man kan knappast börja en helg på bättre sätt. Nu tänker jag fortsätta denna helg i samma spår, så är jag säkert utvilad då måndagen kommer igen.

Nu skall jag bege mig iväg till bloggträffen, spännande.

img_6473

Kommentera

