#Bloggträff14

Här flyter allting på som vanligt. Jobbar rätt så långa dagar på praktiken. Tränar och myser med Bianca, som förresten blivit riktigt duktig och lydig. Och så försöker jag hinna se vänner och pojkvän och kämpar med det sista inom examensarbetet. Känns som jag skriver samma sak hela tiden. Men alltså inget speciellt nytt på den fronten, är väl därför det blivit rätt så tyst här. Nästa vecka torsdag är min sista praktikdag, sedan skall vi väl tro att jag har mera tid för att skriva blogg såväl som att läsa bloggar.Sedan är jag ju faktiskt så gott som ledig ända fram till dimissionen den 18e december (yaiks).

På tal om bloggar, denna lördag skall jag delta i en bloggträff här i Vasa. Bloggträffen ordnas av administratörerna för facebookgruppen Finlandssvenska bloggare och sker i fyra olika städer med olika värdar i varje stad. Härligt initiativ!

Själv brukar jag vara dålig på att delta i evenemang som dessa. Men nu tog jag mig i kragen och tänkte, vad har jag att förlora? Skall bli hur kul som helst att få träffa andra bloggare här i området. Tur att det finns människor där ute som orkar och ids ordna sånt här. Verkligen.

bloggtraff14_543cfa18ddf2b33169d825fd

Bild lånad av tidstjuven. På hennes blogg kan man även se hela deltagarlistan för Vasa bloggträff.

Kommentera

