Jag försöker andas

Denna vecka gör mig smått orolig. Vill egentligen att den skall vara över fast den knappt har börjat. Samtidigt som den innehåller så mycket roligt. Det är praktik klockan runt de flesta dagarna, de andra dagarna lite kortare. Men de kortare dagarna skall det skrivas examensarbete på kvällstid. Och min lediga tid sätts på Bianca, som annars är med han denna vecka. Efter en gårdag med 10-20 skrivande på examensarbete skulle det verkligen inte ha felat med en söndag idag istället.img_6104-0

Jag var alldeles skakig igår efter vår långa dag med J. och haft svårt att sova inatt p.g.a. veckan som kommer. Men jag vet att jag har det inom mig att klara det. Jag har alltid en extra växel att ta till då det gäller. Nästan så jag går in ett super-mode då, gör allt jag borde plus lite till. Måste bara komma ihåg att andas mellan varven.

Kommentera

