Brrr!

Det är Juli månad och jag fryser, brr! Jag vet inte om det endast är vi som har haft kallt inne på jobbet idag eller om det varit lite kyligare än det borde vara i juli månad utomhus också. Men jag lovar att jag sett minst tre personer idag med tjocka rockar på sig, i Juli? Moder Natur, detta är inte okej. Om vi skall klara av den mörka och långa vintern så behöver vi nog få ha lite sommar ännu.

Halva dagen har jag suttit och drömt mig bort till en varm ledig sommardag. Visserligen har jag haft rätt så många lediga dagar denna sommar, men dom varma dagarna kan man nästan räkna på ena handen känns det som. Hade så många stora fina planer för denna sommar, men nu är just Juli slut och nästan inget har man hunnit med.20130706-133920.jpg

Trevlig helg åt er alla i alla fall, vare sig ni har varmt eller kallt. Själv skall jag jobba en dag till och sedan städa upp mina 42 kvadratmeter inför finfrämmande från Söder som anländer på söndagen. Därefter skall jag spendera fyra härliga lediga dagar med både fyrbenta och tvåbenta, härligt!

 

Kommentera

