Vårfest del 1

På tisdagen hade vi Vårfest med klassen och våra lärare. Vi började med en sommardrink och frågesport i Bonis mysiga lya. Sedan bar det vidare till 1h+k, där vi åt mycket god mat och avslutade med en mumsig chokladkaka (rekommenderar stället!) Partypinglorna på klassen drog sedan vidare ut på dansgolvet, medan jag själv hoppade på cykeln hem till Eurovision semifinalen. Det här var sista kvällen med klassen på länge, eftersom sommaren kommer emot och i höst åker alla iväg på praktik runt om i världen. Med tanke på det så var det kanske lite tråkigt av mig att välja eurovision före dansgolvet, men jag var minst lika trött i morse som alla andra som hade dansat hela natten så det var nog lika bra att jag skippade det i alla fall.

20130515-171844.jpg

Bilden har jag lånat från Maijas Instagram – maianen. Följ henne och se mycket annat skoj.

Kommentera

