Portfolio

Såhär under studietiden gör vi ju en hel del arbeten, vissa blir lyckade och andra blir mindre lyckade. Några få saker har jag gjort som jag är näst intill 100% nöjd med och kan tänka mig sätta in i min portfolio för framtiden. Speciellt nöjd är jag med 70-talet, Hemlöshet och Fattigdom, Boyband samt Tommy Hilfiger. Vad tycker ni om dessa bilder?

Tema: 70-tal, Modell: Jenny Manelius

Inträdesförhör

Tema: Hemlöshet och Fattigdom, Modell: Jonas Grönholm

Jonas 5

 

Tema: Studiofotografering, Modell: Kira SimbergKira 13 kopiera Kira 3 kopiera

Tema: Fantasi, Modell: Kira SimbergFantasi make-up (143)

Tema: Boyband, Modell: Linus HolmströmLinus - Kopia kopiera Tema: Manuskript Make-up, Modell: Kira Simberg Kira 1

Tema: Rokoko, Modell: Anna MagnussonRokoko Portfolio (13)

Tema: Tommy Hilfiger Reklamkampanj, Modell: Jessica JohanssonTommy Hilfiger (1)

Tema: Bröllopsuppsättning, Modell: Sandra NymanBrölloppsuppsättningar 1 (3)

Tema: Magnifique, Modell: Jessica JohanssonMagnifique uppsättning (1) Magnifique uppsättning (2)

En reaktion på ”Portfolio

  1. Många fina arbeten ! Alla är fina men ett jag minns att jag blev särskilt mycket imponerad av var det om hemlöshet och fattigdom. 🙂 Du har många fler bra bilder än denna minns jag också.:) Alla dina statister har levt sig in i rollerna bra också.

Kommentera

