Black and Red

Igår fick jag håret klippt och färgat av min klasskompis Boni. Hon färgade det till ett arbete som vi ska ha klart nu ganska snart. Sedan sminkade hon mig med lite lätt sotade ögon och röda läppar. Jag som aldrig någonsin går med röda läppar börjar nästan bli lite sådär små förtjust i det nu. Sedan tog hon även några foton.

Idag har vi varit lediga, men eftersom både jag och Boni skulle till skolan för att fixa med lite grejjer så bestämde hon sig för att ta lite mera foton idag. Vilket jag självklart gick med på, det är ju så roligt att bli stylad! För tillfället älskar jag färgen på mitt hår och längden också, rätt så mycket i alla fall. Jag fick lite vinkar att jag kanske borde klippa det lite kortare ännu .. Men själv vet jag inte. Jag trivs nog rätt så bra i den här längden jag har nu. Vad tycker ni? Jag ska nog överväga saken i alla fall. Förändringar är alltid roligt, och man måste ju våga förändra sig!

Här är några bilder..


Smink, hår, styling och foto av Ivonne Ruiz Olate.

3 reaktioner på ”Black and Red

  1. Tack skall ni ha! Det är alltid roligt att bli stylad av olika människor, tycker själv att jag får en annan personlighet vid varje styling. Känns som man blir lite som en ny person helt och hållet. Roligt är det ! Jag är säker på att jag har valt en av de roligaste utbildningarna som finns! Tack för den kommentaren Uffe!

Kommentera

